راهنمای مراحل خرید و سفارش کارتخوان

راهنمای مراحل خرید کارتخوان از طریق سفارش اینترنتی و تلفنی

کارتخوان
s910
روش اول
در صورتی که ساکن شیروان یا شهرستان هستید
  • سفارش خود را از طریق وب سایت یا تلفن ثبت کنید.
  • کل مبلغ سفارش را بر اساس تماس کارشناس پرداخت نمائید.
  • فیش واریزی را به کارشناسان اعلام بفرمائید و تائید دریافت کنید.
  • دستگاه را از طریق پست یا تیپاکس درب منزل رایگان تحویل بگیرید.(حمل رایگان مخصوص سفارشات بالای یک میلیون تومان است.)
  • بر اساس راهنمای دریافتی از کارشناس مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید.
  • اسکن مدارک را به صورت ZIP از روش های الکترونیک برای کارشناسان ما ارسال فرمائید یا از طریق فرم های آنلاین بارگذاری فرمائید.
  • تائید اولیه کارشناس را برای صحت مدارک ارسالی دریافت نمائید.
  • مدت ۴۸ ساعت تا ۷۲ ساعت کاری جهت تائید ثانویه منتظر بمانید.
  • منتظر تماس کارشناس باشید و با راهنمای ارسالی کارتخوان خود را فعال کنید.
  • تائید فعالسازی موفق را از روش های الکترونیک به کارشناس اعلام کنید.
  • اصل مدارک را بر اساس راهنمای کارشناس به آدرس اعلامی ارسال فرمائید.
  • فیش پستی را از روش های الکترونیک به کارشناسان ارسال نمائید.
  • پایان فرایند
روش دوم
در صورتی که ساکن شیروان یا شهرستان هستید
  • سفارش خود را از طریق وب سایت یا تلفن ثبت کنید.
  • مبلغ ۱۰۰.۰۰۰ تومان پیش پرداخت سفارش را بر اساس تماس کارشناس پرداخت نمائید.
  • فیش واریزی را به کارشناسان اعلام بفرمائید و تائید دریافت کنید.
  • بر اساس راهنمای دریافتی از کارشناس مدارک مورد نیاز را تکمیل کنید.
  • اسکن مدارک را به صورت ZIP از روش های الکترونیک برای کارشناسان ما ارسال فرمائید یا از طریق فرم های آنلاین بارگذاری فرمائید.
  • تائید اولیه کارشناس را برای صحت مدارک ارسالی دریافت نمائید.
  • مدت ۴۸ ساعت تا ۷۲ ساعت کاری جهت تائید ثانویه منتظر بمانید.
  • منتظر تماس کارشناس باشید دستگاه را از طریق اسنپ باکس یا تیپاکس درب منزل رایگان و فعالسازی شده تحویل بگیرید.(حمل رایگان مخصوص سفارشات بالای یک میلیون تومان است.) در صورتی که در شهر تهران باشید امکان پرداخت درب منزل وجود دارد و در صورتی که خارج از تهران هستید قبل از ارسال کارتخوان باید مانده بدهی خود را پرداخت نمائید و فیش پرداختی را برای کارشناسان ما ارسال کنید.
  • اصل مدارک را بر اساس راهنمایی کارشناس به آدرس اعلامی ارسال فرمائید.
  • فیش پستی را از روش های الکترونیک به کارشناسان ارسال نمائید.
  • پایان فرایند
توجه
  • روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی مدارک دریافت نمی شود.
  • روزهای هفته شنبه تا چهارشنبه مدارک از ۹ تا ساعت ۱۴ قابل پذیرش است.
  • واحد مدارک راهنمای تلفنی ندارد از تماس با شماره های شرکت برای دریافت راهنمایی در تکمیل مدارک اکیدا خودداری فرمائید و صرفا از راهنمای آنلاین مدارک استفاده نمائید.
  • نوع ارسال مدارک و شرایط آنها قابل مذاکره یا شخصی سازی بر اساس درخواست کاربر نمی باشد و اجرای جز به جز دستورالعمل الزامی است.
  • زمان اعتبار پیش پرداخت ۴ روز کاری است و اگر در مدت ۴ روز مدارک به شکل مقتضی و طبق دستورالعمل از طرف شرکت دریافت نگردد ،سفارش لغو و مبلغ پیش پرداخت عودت داده نخواهد شد.
  • زمان فعالسازی معمولا ۴۸ ساعت تا ۷۲ ساعت کاری است.ممکن است این فرایند بدلیل صف بالای کاری در موقعیت های مختلف کمتر یا بیشتر شود.به محض فعالسازی اطلاع رسانی به شما انجام خواهد شد.از تماس مکرر با شرکت جهت پیگیری فعالسازی اکیدا خودداری فرمائید.

منبع

1 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای مراحل خرید و سفارش کارتخوان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 20 =